Labuhan Bajo Flores - Reisverslag uit Labuan Wajo, Indonesië van Peter en Franka Lathouwers - WaarBenJij.nu Labuhan Bajo Flores - Reisverslag uit Labuan Wajo, Indonesië van Peter en Franka Lathouwers - WaarBenJij.nu

Labuhan Bajo Flores

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Franka

08 Mei 2018 | Indonesië, Labuan Wajo

Beste volgelingen.
Via dit communicatiemiddel is het moeilijk communiceren.
Maar nu hebben we vandaag een rustdag in ons schitterend hotel Sunset Hil.
Met een fantastisch uitzicht over de eilanden, waaronder Komodor eiland.
Gisteren een prachtige boottocht gemaakt onder leiding van een 21 jarige gids, die een kennis is van een van de meisjes van het hotel.
En zo gaat ons avontuur verder. Niet wetend maar wel in verwachting en uiteindelijk lukt het weer.
De boottocht liet ons een eiland zien, waar we aan land gingen en waar de draken vrij rond lopen. Wel onder leiding van een gids met een ijzeren staaf??!!!
Leuke foto's gemaakt en weer verder met onze privé boot naar een snorkel gebied en naar het zgn pink beach.
Tot 17.00 uur rond gevaren met lunch, zwemmen en snorkelen.
Erg vermoeiend vandaar dat we vandaag een rustdag inlasten.
Kwam voor mij goed uit. Keelpijn met als vervolg een verkoudheid??
Hiet in Indonesië ??
Eergisteren zijn we met dezelfde gids de grotten wezen bekijken.
De gids is echt een jongen voor de toekomst. Tourisme gestudeerd en erg ondernemend. Yep zo iemand komt zomaar op ons pad.
Ik zal eerst dit verslag verturen en probeer dan wat foto's te ubloaden.
Sampa yumpa laki.
See you
Peter en Franka

• 10 Mei 2018 - 12:21

Jeanne Mutsers.:

Hallo Franca en Peter,Zie dat jullie het geweldig hebben,dat je daar ook wel moe
    van wordt kan ik me voorstellen.
    Het is erg stil hiernaast en nu gaan de Bussinks Zaterdag op vacantie en het mooie weer is ook
    vertrokken,Monique is op het moment op weg naar Mexico .
    Veel gebeurt er niet maar heb genoeg leesmateriaal en Netflix om me te vermaken,
    Wens jullie nog fijne weken veel groeten Jeanne.