Flores Maumere - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Peter en Franka Lathouwers - WaarBenJij.nu Flores Maumere - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Peter en Franka Lathouwers - WaarBenJij.nu

Flores Maumere

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Franka

25 April 2018 | Indonesië, Maumere

Hallo luitjes,
Jawel na een aantal dagen op Bali zijn we met de Garuda naar Maumere vertrokken op het mooie eiland Flores.
Via een pick up, geregeld via het resort Amrita zijn we op het resort terecht gekomen.
We hebben ongeveer een privé resort. Privé bediening, privé strand etc.
Het is een mooi resort met mooie bungalows maar erg stilletjes.
Gelukkig hadden we heel snel kennis met een Duits echtpaar van onze leeftijd en dezelfde reisinstellingen. Het klikte meteen.
De eerste avond namen ze ons mee via het strand naar een hotel een paar honderd meter verder waar wee heerlijk hebben gegeten. Buiten op het strand met life muziek. Dat is wat we bedoelen met avonturen. 's morgens weet je niet hoe 's avonds de dag eindigt.
Vanavond hebben we ook lekker gegeten op ons eigen resort met onze persoonlijke bediening.
Morgen zal ik eens gaan babbelen met de manager wat de mogelijkheden zijn. bijvoorbeeld snorkelen, kano varen of een toertocht in de omgeving.
Het strand is geweldig met mooie zonsondergangen.
Ik zou zeggen selamat en tot het volgend verslag.
P.S. Foto's op deze site zetten duurd erg lang en ik heb ook nog geen foto's op deze computer staan.
Wordt aan gewerkt.
bye bye tot het volgend verhaal

• 28 April 2018 - 23:28

Patrick:

Hoi Peter en Franca,

Zo te lezen vermaken jullie je prima.
    Wij weten hoe mooi Bali is. Ook de fietstocht hebben we mogen ervaren.
    Geniet ervan.

Groetjes,